fredag 17. september 2010

Fredag og frihelg

Tjuh. Da er arbeidsuka over, og vi har kommet oss innover til Leksvika. Tror sannelig det er første besøk dit dette året. Litt tragisk å måtte innrømme, men det er travle tider. I morgen skal vi på bursdagsselskap til mitt ene tantebarn, Hanne, som har blitt 5 år. Grattis!! :D Jeg greide faktisk å få laga et kort til tuppa, og det er jeg litt stolt av, ettersom jeg ikke har scrappa på lenge.



Ellers så blir det nok til at jeg setter av tid til studier denne helga. Har begynt på norsk 2, begynneropplæring, ved høgskolen i Volda. Må vel få lest litt slik at jeg får gjort ferdig innleveringsoppgaven. Kanskje blir jeg ferdig?? Jeg har også mye annet som jeg burde ha gjort, men det må nok vente. Studier først denne helga, etter tid med ungene da. :)

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar