torsdag 3. mars 2011

Mens vi venter


Vi tilbringer fortsatt dagene på St. Olavs,  hvor Noah er på bedringens vei. Det går fortsatt sakte, men dog i riktig retning. Mens Noah ser film, forlanger han at mamma skal; "legga atme mei!". Jeg har mye jeg skulle lest i forbindelse med studiene, men med avbrudd veldig ofte, har jeg gitt opp å konsentrere meg om dysleksi og lærevansker. Derfor skriver jeg i bloggen i stedet, for her er ikke samme konsentrasjon påkrevd.

Bilde over er fra Noah sin første julefeiring. LOen var tenkt til å være med i en utfordring, men slik ble det ikke. På LOen har jeg brukt stempel og dies fra Magnolia, bling og bånd, bølgepapp og tickets. Mønsterark fra Vibeke Spigseth tror jeg, og blomster og tekst er trykt ut med QK. Franckie classic er alfabetet.

1 kommentar :

  1. så koselig med nissen mot lykta. den lykta har jeg og, og den er så koselig.
    flott med et utklipt bilde. og flott med julestjernene.
    fortsatt god bedring til lille noah.
    klem pia

    SvarSlett