lørdag 24. september 2011

Nytt julekort

Heisan!
Scrappinga går litt tregt for tida, jeg har ikke så mye energi til annet enn å komme meg gjennom dagene på en nogenlunde grei måte. Sliter med forkjølelse og halsvondt. Jeg er kjempeglad for at min kjære samboer orker å ta ansvaret for guttene våre, slik at jeg får prøvd å komme på rett kjøl igjen.

Jeg har greid å fått laga et nytt julekort om ikke annet. Det lakker og lir, så skal jeg få ferdig noen kort, må jeg vel henge i.


På dette kortet har jeg brukt Bazzill med dotter på, mønsterark fra Vibeke Spigseth, rød Bazzill, tag med bilde på, tag uten bilde og noteark. Av pynt kan nevnes hyssing, blomster fra Petaloo og charms.
Greinpuncher og deep edge scroll heart fra MS og et stempeltrykk jeg ikke husker hvor kommer fra.
Klem
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar