lørdag 18. februar 2012

Grip dagen!

Heisan. Mitt innlegg kommer vel litt i seneste laget for å gjelde i dag, men da får det heller være en oppfordring til alle for morgendagen. På det korte jeg har tenkt å vise nå, har jeg nemmelig brukt stempeltrykket "Grip dagen!" 

Utgangspunktet for at jeg startet med dette kortet, var en prøve av Marianne Design sin dies som både embosser og stanser ut. Jeg har ikke helt visst hvordan jeg skulle lage et kort med dette, men i går var jeg inne i en nettbutikk som hadde mange fine eksempler på hvordan disse diesen kunne brukes. Dermed kom inspirasjonen til å lage noe.





På dette kortet har jeg fargelagt Magnolia stempeltrykket med Distress Ink, pynta med blomster og perlestrå, perler og utstansing med dies eller punchere. Dies fra Spellbinder (sirkler), Marianne design (frontpanel, swirl, rammepanel), Cherry Lynn (sommerfugler) og puncher Martha Stewart (sommerfugl og bord). Av papir er det brukt ensfarga Bazzill og to forskjellige mønsterark. Disse er fra restehaugen, så jeg husker ikke fra hvilken produsent.

På baksiden av kortet har jeg laget meg en "handlaget av-lappe" med en karrikaturtegning av meg selv. denne ble tegnet i høst da vi var på Grand Canaria.

Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar