onsdag 7. mars 2012

Retroartikkel del 2 - Scraphaugen

Som dere kanskje leste i forrige blogginnlegg (for to dager siden)
så er vi her hos Scraphaugen inne i en Retrotid *lol*
I dag kommer del 2 av retroartikkelen vår.
Og i denne runden har vi laget kort.

Her finner dere mitt bidrag. Jeg laget et kort på bestilling. Kortet skulle være til en mann som jeg fikk beskjed om var klokkegal. :)


På dette kortet har jeg brukt mønsterark fra pakken vi fikk.

Ellers har jeg brukt bølgepapp, osteklut og Kraftkartong. Tag skrevet ut på data, metallklokke fra Tim Holtz.Metallbrads og hyssing. Stansa ut klokka med die fra Tim Holtz. Inni kortet har jeg embossa stempeltrykk, og brukt Martha Stewart-puncher rundt panelene. Baksiden har ftt litt bølgepapp, hyssing og metallpynt og min selvlagde lappe om håndlaget av. Mønsterarket er stansa ut med die fra Xcut.


Dropp innom bloggen til Scraphaugen, så får du se de flotte korta til de andre DTerne.

Klem
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar