søndag 29. juli 2012

LO av minstemann

Da har jeg endelig greid å få til en LO igjen. De siste prosjektene mine har stort sett vært kort eller altered kreasjoner, hvor klipp, brett og lim har vært hovedsaken. Jeg syns jo det er litt skøy med ting som man må "knote" litt med. Men nå er det altså tid for en LO. Den har jeg laget for å få scrappa unna barnehagebilder av gutta mine. Først ute ble minstemann Noah.





Her har jeg brukt følgende;

Ark: hvit og orange Bazzill
Pynt: distress Stain, pappen bak er fra en perleswirl fra Prima(gammel), metall-hjørne og -blad fra Kort & Godt, osteklut, åpneren på en brusboks, seambinding ribbon, filmstripe fra Tim Holtz, bokstaver fra Adornit og QKutz og blomst. Jeg har også streket opp med penn.
Verktøy: Lucky 8-puncher
Stempler: tekst fra Dylusions og datostempel fra 7gypsies

Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar