tirsdag 30. oktober 2012

Du er en engel

Jeg fortsetter å øve og øve!
Her kommer et kort jeg har laget etter å ha vært på ett av tre Copic fargeleggingskurs. På motivet har jeg konsentrert meg mest om det vi lærte på kurset, fargelgging av hud og hår. Men, det er jammen meg vanskelig å få det slik man vil ha det!! :)







 
På dette kortet har jeg brukt:

Ark: Ensfarget Bazzill, hvit dott og blå. Mønsterark Pion Design
Pynt: bling, osteklut, kakeserviett, blomster, seambinding ribbon, pebbles, blonde og perleswirl
Verktøy:  dies fra Spellbinder, Magnolia og Memory Box. Puncher fra Martha Stewart.
Stempel: motiv fra Saturated Canary fargelagt med Copics og tekst fra Dylusions.
Annet: søm på paneler. Teksten på pebblesen har jeg funnet her: http://www.annkristins-fristed.blogspot.no/

Fargene jeg har brukt, husket jeg ikke å skrive opp, så de kan jeg ikke gi dere. :( Beklager.

Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar