onsdag 19. juni 2013

Bokkort til konfirmanter

Heisan.
Håper alle har hatt en fin tirsdag, for det har i alle fall jeg. For i kveld har jeg vært på scrappekveld sammen med tre andre scrappedamer. :) Syns det er så stas at vi samles flere for å scrappe i lag. Og ikke minst prate mye om alt! ;) Vi har hatt flere kvelder nå over en periode hvor jeg har fått laget en god del Lo'er. Men det er ikke noe av det dere skal få se nå. For... jeg har  et lite etterslep på konfirmasjonskort jeg må få vist fram. 

Først ute er en samling av bokkort jeg laget. Noen var på bestilling, mens andre var til venninner av min yngste datter. Og sannelig ble det et til datteren også. ;)
På moen av bokkortene brukte jeg stempelmotiv, mens jeg på andre brukte bildet av konfirmanten.Utforminga på kortene ble ganske lik, bare med forskjellige farger og litt forskjellig pynt.









Nå er det en stund siden jeg lagde disse kortene, så materiallista mi og fargekombinasjonene er jeg ikke sikker på hvor jeg har. Men,.... om jeg finner den så skal jeg skrive det inn senere. Det jeg vet helt sikkert, er at jeg har fargelagt stempelmotivene med Copics. Motivene som er brukt er fra Magnolia og Loo-Loo design.

Da ønsker jeg dere ei god natt, og en fin-fin onsdag! 

Klem fra

1 kommentar :

  1. Så flotte bokkort du har laget :)Herlige farger og flotte detaljer :)

    SvarSlett