onsdag 31. juli 2013

Awosame

Et kort i fra meg i kveld, der jeg har prøvd meg på litt forskjellig nytt. Bretteteknikken er ny, å lage blomster selv der jeg også farger blomsten er nytt for meg, jeg har brukt Fran-táge som er nytt for meg og jeg har brukt den nye kant-diesen min. 

Slik ble det:






På dette kortet har jeg brukt:

Ark: Bazzill hvit, mønsterark fra Panduro.
Pynt: blomster fra WOC og en sjøllaga av kaffefilter og Copics, osteklut, brads, pebbles, halvperler, perlebånd, Fran-táge og stickles.
Verktøy: Dies fra Joy og Spellbinder. Puncher fra Ek.
Stempel: Motiv fra Sherri Baldy, fargelagt med Copics.
Annet: stor blost laga sjøl, pebbles laga sjøl.

Legger dette kortet til utfordringa hos:



Klem fra

2 kommentarer :

  1. Et kjempe nydelig "sommer"kort. Liker farge valget ditt. :)
    Tusen takk for at du tok utfordringen, og deltok hos oss i Scraphaugen :)
    DT Scraphaugen

    SvarSlett
  2. Gratulerer som vinner av juli konkurransen etter random trekning :) Du kommer vel innom og henter premie ;)

    SvarSlett